C)
-Mainostetaan E-P auto-opistoa
-Halutaan vaikuttaa kurssien monisuudella
-Sanallisia keinoja on "Uusi kurssi joka maanantai." ja kuvallisia autojen kuvia.
-Värien merkityksellä ei ole suurta merkitystä tässä mainoksessa.
-Palvelusta annetaan hyvä mielikuva.
-Mainoksessa ei ole ihmisiä. Siinä on piirrosautoja.
-Mainos on suunniteltu kaikille ketkä ovat suorittamassa uutta ajotutkintoa.
E)
Oliko hankinta onnistunut ja tarpeellinen? Oli.
Ketävarten se on suunniteltu? Jääkiekkoilijoita.
Miksi se kannatti hankkia? Että olisi mukavempi harrastaa ja parempi tehdä maaleja.
Mieti, voisiko tuotteen korvata jollakin palvelulla tai monikättösemmälätuotteella? Ei voisi korvata.
Onko esine pitkäkänen, helposti korjattava tai huollettava? Ei mitään näistä.
Millätavalla se oli pakattu? Ei ollut pakattu mitenkään.
Syntyikö tuotteesta paljon jätettä? Luultavasti kyllä.
Miten jäteen syntymistäolisi voitu vättää? Käyttämällä eri raaka-aineita.
F)
En löytänyt aikakausilehdistä mitään piilomainontaa enkä ole ikinä nähnytkään. Sen sijaan TV-sarjoissa ja elokuvissa olen nähnyt piilomainontaa, esim. joissakin sarjoissa puhelimina on vain Applen iphoneita. Mielestäni piilomainonta on ovelaa ja se vaikuttaa useasti ostospäätöksiini. Mielestäni seon tehokkaampaa kuin ns. normi mainonta.
Kommentit
Tämän blogin kommentit tarkistetaan ennen julkaisua.