C)

-Mainostetaan E-P auto-opistoa

-Halutaan vaikuttaa kurssien monisuudella

-Sanallisia keinoja on "Uusi kurssi joka maanantai." ja kuvallisia autojen kuvia.

-Värien merkityksellä ei ole suurta merkitystä tässä mainoksessa.

-Palvelusta annetaan hyvä mielikuva.

-Mainoksessa ei ole ihmisiä. Siinä on piirrosautoja.

-Mainos on suunniteltu kaikille ketkä ovat suorittamassa uutta ajotutkintoa.

E)

Oliko hankinta onnistunut ja tarpeellinen? Oli.

 Ketävarten se on suunniteltu? Jääkiekkoilijoita.

 Miksi se kannatti hankkia? Että olisi mukavempi harrastaa ja parempi tehdä maaleja.

 Mieti, voisiko tuotteen korvata jollakin palvelulla tai monikättösemmälätuotteella? Ei voisi korvata.

 Onko esine pitkäkänen, helposti korjattava tai huollettava? Ei mitään näistä.

 Millätavalla se oli pakattu? Ei ollut pakattu mitenkään.

Syntyikö tuotteesta paljon jätettä? Luultavasti kyllä.

 Miten jäteen syntymistäolisi voitu vättää? Käyttämällä eri raaka-aineita.

F)

En löytänyt aikakausilehdistä mitään piilomainontaa enkä ole ikinä nähnytkään. Sen sijaan TV-sarjoissa ja elokuvissa olen nähnyt piilomainontaa, esim. joissakin sarjoissa puhelimina on vain Applen iphoneita. Mielestäni piilomainonta on ovelaa ja se vaikuttaa useasti ostospäätöksiini. Mielestäni seon tehokkaampaa kuin ns. normi mainonta.